Era sa zic ca nu se merita sa dea multi bani pe o placa si sa ia un device
fxs/fxo => voip. Dar cand am vazut cat costa o placa (care parca are 2 porturi)
atunci e super bine. Vad ca 2nd hand e 15USD. Oare cat o fi una noua ?
Avand in vedere ca e si Digium, e suportata 100% pe asterisk. Am pus eu un BRI
de la romtelemuci de mi-am blestemat copiii pe care nu-i am, dar la cablu chior
(PSTN) nu ar trebui sa fie nici o problema.

Alex

http://cgi.ebay.com/Digium-Wildcard-X100P-OEM-FXO-PCI-Card-for-Asterisk-PBX_W0QQitemZ320044162651QQihZ011QQcategoryZ61839QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem