On Mon, 2006-11-06 at 12:12 +0200, Ovidiu Constantin wrote:
> In primul rand va zic de la inceput ca experienta mea cu voip se
> limiteaza la a fi folosit de 2-3 ori skype.
>
> Am asa:
> - 2 linii telefonice de la RDS
> - 1 linie de le romtelecom
> - 3 telefoane IP pe care n-as vrea sa le las sa stea degeaba.
>
> Ce m-am gandit singur a fost sa iau o placuta sau un device in care sa
> infig cele linii analogice si sa instalez pe o masina un asterisk si
> sa-mi folosesc telefoanele. Evident, trebuie sa ies prin linia care ma
> avantajeaza mai mult, dar asta deja tine de setari avansate :).

> [...]
Hardware nu stiu daca mai ai nevoie de ceva. Insa dintre solutiile
software te-ar putea ajuta:
http://www.openser.org/
Ca sa vezi ce poti face, sau daca iti prinzi urechile in setup-uri:
http://www.voice-sistem.ro/index.php?lang=ro&page=servicii

Pt a folosi liniile telefonice ai nevoie si de PSTN Gateway.
Jucariile astea le poti instala pe calculatoate performate sau nu,
banuiesc ca nu vrei o solutie de "centrala telefonica", deci un hardware
low cost e de ajuns.

In rest, bafta si sper sa iti gasesti o configuratie software/hardware
pt ce doresti tu.

--
Best regards,

Andrei

This message was scanned for viruses by BitDefender for Linux Mail Servers.
For more information please visit http://www.bitdefender.com/