[EMAIL PROTECTED] wrote:

> Nu inteleg ce legatura are r*s-ul cu mailul pe care l-am trimis eu.

Am dat un exemplu concret.

> Versiunea testata de cunostinta dumitale nu cred ca era comerciala. Avand 750
> useri conectati simultan si cu banii dati pe masina respectiva cred ca putea
> sa-si permita o versiune comerciala. Evident daca vroia cat mai putin stress
> pentru clienti si o solutie usor scalabila.\

O versiune comerciala de care am dat eu la un moment dat era la nivelul
de 10000 de euro pentru 1000 de clienti, aceasta fiind cea mai redusa
versiune. Un om care abia incepe un provider, si chiar unii din cei care
sunt de ceva vreme in jocul asta, nu isi pot permite o solutie de genul
asta.

> Demonstrezi ca esti ignorant. De ce nu ai citit quote-ul din mailul la care ai
> dat reply? "cosmelie" am citat din mailul lui "Dragos Visan". La fel am citat
> si
> "autentificarea pe mac".

Dragos Visan este un om, nu are nevoie sa il pui in ghilimele.
Si Dragos explica doar ca exista solutii si ii raspundea la un troll cu
aceeasi moneda.

> Dan

Radu, bucuros de cunostinta