On Sun, Nov 19, 2006 at 05:11:20PM +0200, Radu Oprisan wrote:

> Am dat un exemplu concret.

Nu, ai dat un exemplu care nu are nicio legatura cu ce discuta.

> O versiune comerciala de care am dat eu la un moment dat era la nivelul
> de 10000 de euro pentru 1000 de clienti, aceasta fiind cea mai redusa
> versiune. Un om care abia incepe un provider, si chiar unii din cei care
> sunt de ceva vreme in jocul asta, nu isi pot permite o solutie de genul
> asta.

Christ... Si rp-pppoe ce-are? Nu tot ce-i pe bani e mai bun decat open
source.

Daca vrei sa ne intoarcem la exemplul de mai devreme, da, nu poti face
1k clienti pe un server, in conditiile a ceea ce ofera RDS (si anume
50Mbps pe metro, 2 pe Internet). Dar, poti ajunge pe la 600, fara mari
probleme. In vremurile cand oferta era alta, 1500 de clienti per server
nu era nicio problema.

> Dragos Visan este un om, nu are nevoie sa il pui in ghilimele.
> Si Dragos explica doar ca exista solutii si ii raspundea la un troll cu
> aceeasi moneda.

Si stii ce mai exista? Rutu si benceu. Asta pentru d-astia ca voi, mari
experti in RDS, autentificare, si antreprenoriat, overnight. Cu 3
clienti, of course. :-)

--
George-Cristian Bîrzan