Sau invers?
        Te-ai uitat pe net sa vezi care a fost verdictul in procesul
respectiv? A fost procesul cistugat de SCO (in spatele carora s-au aflat
cei de la Microsoft care nu stiu ce sa mai faca sa aiba monopol)?. Arunca
un ochi pe slashdot.com si vesi povestea.

Procesele sunt mai multe, toate fara un verdict final.

        Pe linux sint o droaie de interfete grafice (desktop si window
managere). De asemenea pentru o migrare mai usoara de la goz la linux se
poate folosi suita de programe openoffce (care e disponibila si pe
windows), astfel ca se vor putea pastra majoritatea documentelor create cu
aplicatiile din MS Office.
        Vechiul wordstar de pe CP/M nu stiu sa mai existe, insa exista joe
care are cam acelasi look, aceleasi combinatii de taste, etc.

Cine le vinde si cine imi ofera suport tehnic? Are Linux Torvalds
firma lui care ofera asta ceva?

        Da, are si linux firewall, si chiar e firewall :)
        Din nefericire pentru tine tin sa te anunt ca linux e mult mai
putin vulnerabil la asa ceva, si spre deosebire de windows pentru care
uneori microsoft intirzie cu updates-urile critice si cu lunile,
updates-urile la pachetele de aplicatii linux apar de obicei (dar nu ca
regula) inainte de a fi publice modalitatile de exploatare.
        Apoi pe linux nu exista virusi care sa se raspindeasca prin
modalitati uzuale (mail, web, etc).

Consider acest lucru imbucurator. Nu inteleg de ce "din nefericire".

        Exista mai multe sisteme de fisiere pe linux. Vei vedea ca sint
mai performante ca NTFS si cel putin la fel de sigure (e NTFS sigur??).
        Nu stiu ce a facut Reiser acasa cu nevasta'sa, dar nu inteleg cum
este afectata calitatea codului scris de el de preferintele sale sexuale.

NTFS este sigur si performant. Consultantii nostri ne-au asigurat de
aceste fapte. Hans Reiser este un criminal. Nu cred ca "da bine".

        Astea-s timpenii. Un utilizator linux ar putea spune despre cei de
windows ca ar fi retarzi, toata ziua clica-clica prin ferestre si nimic
mai mult. Ar fi adevarat? Eu zic ca nu neaparat.

Din ce ati precizat mai sus, am inteles ca si Linux-ul are interfete grafice.

--
Sebastian Antonescu
CTO, Companie Anonima