On Monday 05 February 2007, Sebastian Antonescu wrote:

> Procesele sunt mai multe, toate fara un verdict final.

Da, drept urmare nu poti sa-l consideri vinovat. Innocent until proven guilty.

> Cine le vinde si cine imi ofera suport tehnic? Are Linux Torvalds
> firma lui care ofera asta ceva?

OSDL.

> Consider acest lucru imbucurator. Nu inteleg de ce "din nefericire".

Pentru ca se stie ca Windows e mai secure decat Linux.

> NTFS este sigur si performant. Consultantii nostri ne-au asigurat de
> aceste fapte.

Aceste fapte si anume ca Hans Reiser este vinonvat?

> Hans Reiser este un criminal. Nu cred ca "da bine".

Innocent until proven guilty, din nou. Pe de alta parte, Microsoft a pierdut
multe procese de-a lungul timpului. Nici asta nu da bine.

> Din ce ati precizat mai sus, am inteles ca si Linux-ul are interfete
> grafice.

Da, dar sunt greu de folosit.

You're a nice troll. But, you could do with some work... you're too obvious.

--
George-Cristian Bîrzan