Cre ca am un pusti care se poate ajuta CTO pe linux in umila dv companie
.. are 14 ani joaca cs de de 8 si stie cam tot ce va trebuie
dumneavoastra despre implementarea sistemelor linux in cadrul companiei
dumneavoastra... ce sa mai vb de www/mail/dns si alte servere care sunt
tzinute pe ppppffff! ma scuzati!! win XP .. auzi?? si cand te-ai trezit
era dimineata????

--
Vlad LUPESCU
Technical Support Engineer