Trecand peste toate detaliile care au fost expuse de colistasi...

AMICE, ESTI IDIOT.

Nu cred ca este nevoie sa ajungem la insulte. Ma asteptam ca acest
forum sa fie plin de estrogen (utilizatorii Linux-ului sunt acuzati de
fanatism/comunism) dar nici chiar asa. Acest dramatism de 2 bani nu
este folositor nimanui.

Deci, de mult nu mi s-a mai dat un om cu o vedere atat de ingusta asupra
potentialului unui sistem de operare open-source, nu ca ai stii ce e
aia. Daca Windows-ul il intelegi, il consideri the god of all OS-es...
du-te naiba o data si foloseste-l.

Il folosesc deja, cautam doar o alternativa la upgrade-path-ul
XP->Vista. Nu consider Windows GOOS. Incercam doar sa ma informez
asupra Linux-ului.

Nu vezi ca nu pricepi nici cel mai
elementar lucru despre orice calculator, nu ai idee cand esti luat la
misto, nu stii care sunt "preturile" Linux-ului, nu stii de unde sa
incepi si unde sa termini o implementare, nu stii sa pui intrebari, nu
iei in calcul cand iti explica lumea ceva... si vii intr-o lista de
LINUX, boule, si incepi prin a tranti acuzatii in speranta ca cineva o
sa te contrazica....

Incep sa cred ca "fanatismul" cu care sunt descrisi utilizatorii de
Linux este destul de adevarat. Nu este nevoie sa ma insultati daca nu
aveti nici un argument constructiv. Am mai spuso, si repet: nu am de
unde sa cunosc aceste lucruri. Imi cer scuze daca intrebarile mele
v-au deranjat. Intentia mea a fost sa aflu pareri "first-hand" de la
persoane care se presupune ca au lucrat cu acest Linux.

Te rog, fa-ne la toti un bine, da unsubscribe... si foloseste in
continuare Windows... este cel mai bun lucru pe care poti sa-l faci
pentru noi.

Voi folosi Windows in continuare, dar voi continua sa explorez si alte optiuni.

Imi cer scuze fata de lista pentru aceasta iesire publica. Nu este modul
obisnuit in care rezolv o problema, dar tipul asta e exagerat de prost.

Cred ca ar trebui sa imi cereti mie scuze, si forum-ului.

--
Sebastian Antonescu
CTO, Companie Anonima