----- Original Message ----- From: "mihai" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <rlug@lists.lug.ro>
Sent: Thursday, March 22, 2007 10:07 PM
Subject: [rlug] Network interface order

Salut,

Se da un sistem cu FC 5 proaspat instalat si cu 4 placi de retea. Problema
este, cum spune si sb. acestui mail, ca de fiecare data cand restartez
masina denumirile deviceurilor se schimba.

1) Modprobe.conf iese din discutie deoarece sunt 3 placi intel (e100)
si una amd (pcnet32).

2) Am incercat cu udev, dar problema este ca ele primesc denumirile de la kernel si cand udev incearca sa le modifice se plange ca eth0, eth1, etc.
exista deja.

3) Am incercat si nameif dar aceeasi pb. denumirile sunt deja asignate; tot aici am pus in mactab intai niste denumiri aleatorii (ethfoo1. Ethfoo2 etc.) si apoi cele dorite (eth1, eth2 etc) dar atunci nu le mai schimba
deloc.

Ia incearca sa pui in /etc/sysconfig/network-scripts/ifcfg-ethX chestia urmatoare(X e 0,1,2...):

HWADDR=xx:xx:xx:xx:xx:xx
unde xx-urile multe sint hexa ... si te uiti sa vezi fiecare placa ce MAC are.

In ifcfg-ethX ar trebui sa ai si

DEVICE=ethX

Cristian