On Thursday 12 July 2007 11:56, Andi Raileanu wrote:
> Calitatea imaginii la tunerul Leadtek e putin mai buna, chiar si in
> conditii de zgomot.
> Cat despre stabilitate ... eu zic ca e extraordinara. Aplicatia tvtime
> merge mult mai bine decat fasaiala de soft de la Leadtek (pt Windows).
> Singura problema a fost cu radioul. Nu are tot timpul o receptie stereo.

Stiu ca e din seria "am o problema cu qmail, ma ajuta cineva?/foloseste
postfix" dar de ceva vreme au aparut destule firme la noi care vand tv tunere
Hauppage. Acestea nu se compara cu nimic Leadtek/Pinnacle/sau alte prostii de
pe piata cu care suntem floodati de multi ani (ca deh, Europa de Est e pt
prosti si saraci). Tunerele Hauppage sunt foarte bine suportate pe linux (au
fost printre primele) si calitatea imaginii este superba.

/me care cand si-a luat cel mai scump tuner de pe piata la acea vreme, un
Pinnacle PCTV Pro a descoperit ce prostie e, cum habar nu au de asemenea
chinezarii persoanele de pe listele de mail linux bttv & co; in general ce e
la noi "foarte tare" e o prostie pe piata vestica din cate am observat, cel
putin la capitolul tunere TV

--
Mihai RUSU                                      Email: [EMAIL PROTECTED]
                        "Linux is obsolete" -- AST