Nu nu ... am un singur cablu. PIP = Picture in Picture... adica ma uit in screenul normal la un canal si in coltul din stinga jos, mai vad intr-un patratel imagini live de pe alt canal. Daca vreu, pot sa fac switching intre cele 2 canale ... Cum se face chestia asta in linux... cu ce tunere si ce aplicatii? Pe windows sunt tunere (probabil si asta, dar nu am testat ca nu am un windows pe aici) care faca asta software folosind o singura intrare
(antena sau cablul)...

da un exemplu de soft care face asta, ca din cite stiu e imposibil fara doua tunere.

----
- Where is Spiderman ?
- He quit.