On Thursday 12 July 2007 17:51, Andrei Negescu wrote:
> postfix ftw .
>
> Nu o sa stau sa il laud . poti cauta pe google si gasesti benchmarks pro
> si contra
> (http://www-dt.e-technik.uni-dortmund.de/~ma/postfix/vsqmail.html  :))) )
>
> e foarte ok pentru grup mediu - mare de useri  .
>
> ideea  mea e k.i.s.s.  so de ce sa ma leg la cap cu qmail cand pot sa
> rezolv treaba mai usor si mai eficient cu postfix  .

"KISS" e subiectiv in aceasta situatie. Este mai simplu pt tine a folosi
postfix decat a folosi qmail. Pe de alta parte pt cineva experimentat cu
qmail si care nu a incercat vreodata postfix e clar "KISS" sa lucreze in
continuare cu qmail pt ca ar fi complicat sa invete o alta arhitectura de MTA
ca sa poata face debugging mai tarziu.

PS: sa nu incepeti sa spuneti acu ca postfix nu are nevoie de debugging, daca
chiar asa e inseamna ca nu face nimic, si programele "hello world" au nevoie
de debugging...

--
Mihai RUSU                                      Email: [EMAIL PROTECTED]
                        "Linux is obsolete" -- AST