-----Original Message-----
From: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED] On Behalf
Of ghrt
Sent: Saturday, 29 September 2007 8:21 PM
To: Romanian Linux Users Group
Subject: Re: [rlug] fiberlink ppoe pe linux

David Williams wrote:
> Cat despre "evoluat" Linux pe desktop mai are foarte mult de "evoluat"

Te referi la implementarea DRM-ului ca sa vezi "mpeg-1 premium content"?

Sa vezi ce desktop o sa-ti pui pe linux daca ii iese pasenta m$-ului....

vb de osx, si pana acum nu mam lovit de drm (inca)
afaik pe osx pot sa creez content in HD si sa vad content in HD fara nici o
problema, virusi nu am si desktopul arata mult superior fata de orice Linux
no matter cat de mult il "tweak".

Cum am zis "horses for courses" Linux has its place but atm not on my
desktop, may be later

DW