On Sun, Sep 30, 2007 at 09:35:34AM +1000, David Williams wrote:

> De fapt nici pentru jocuri nu e foarte bun, dar jocuri pentru Linux nu prea
> se fac ... Si din cate am auzit despre Vista cu DRM-ul lui cu tot nici la un
> film nu se mai poate uita omul (porn sau nu).

> Din cate ai auzit? Dar nu verificat? Manci cacat cand te batzi cu pumnii in

Te rog frumos sa-ti controlezi vocabularul. Macar daca sustineam ca "nu
poate", dar am specificat foarte clar ca nu este informatie verificata.

> piept ca o gorilla proasta dupa ce auzi ba de la unu ba de la altu, ia
> un
> iso de vista si incearca sa vezi si zimi si mie ce film nu potzi sa fezi sau
> nai scula de vista, io inca nam dat de unu care nu pot sa il vad
>
> XP e platform de choice pentru gamers, wake up, oricum nu sunt romani care
> cred ca plateste pentru orice licenta Microsoft si atunci de ce te doare
> capu ca windows costa? Tea costat ceva?

De unde ai tras concluzia ca folosesc Windows piratat?

Salutari,
Andrei
P.S. Si vezi ca Outlook-ul stie sa citeze corect daca te pricepi sa-l
setezi (cel putin 2003 stie)
(Albert Einstein)