On Thu, 2008-09-04 at 08:28 +0300, Claudiu CISMARU wrote:

> Vezi ca isi pune in init.d un script: vboxdrv. Din pacate tb sa isi
> rebuild driverele cand pui un nou kernel... insa asta se face in cateva
> secunde cu /etc/init.d/vboxdrv setup.

Anumite distributii includ varianta open source a lui virtual box, si
pentru asta nu ai nevoie niciodata de rebuild la drivere pentru ca ti le
updateaza distributia in acelasi timp cu kernelul.

Fata de PUEL virtualbox-ose are anumite limitari - spre exemplu nu poti
porni masini virtuale headless, lucru foarte util uneori si aditional nu
are suport de direct usb - insa pentru scenariul initial nici nu e
nevoie.