Problema: foarte multi useri imi mananca banda cu youtube, trilulilu, etc, Intrucat nu pot sa pun site-urile acestea in blacklist (intrucat ar iesi revolutie), ma gandeam sa blochez doar fisierul cu continut video (swf, fli, flv, etc) de pe domeniile in cauza, acesta urmand sa fie inlocuit cu un alt fisier de acelasi tip pe care squid-ul sa il dea de fiecare data. Practic pagina se va incarca, da in locul clip-ului video userul va vedea o zona
neagra pe zona unde ar fi trebuit sa se afle clip-ul.

Se poate face asa ceva cu Squid? Sau visez io?

mie-mi scapa ceva: care e diferenta intre a le bloca complet youtube si a le afisa pagini de youtube fara filmulete ? crezi ca ei intra acolo ca sa citeasca comentariile, sau ca sa vada filmele ?