În data de 19 noiembrie 2008 12:51, Dan Uscatu <[EMAIL PROTECTED]> a
scris:

> Problema: foarte multi useri imi mananca banda cu youtube, trilulilu, etc,

> mie-mi scapa ceva: care e diferenta intre a le bloca complet youtube si a
> le afisa pagini de youtube fara filmulete ? crezi ca ei intra acolo ca sa
> citeasca comentariile, sau ca sa vada filmele ?

Pai, sa iti explic ... in firma asta in care lucrez exista foarte multa
"democratie" ... un admin, inaintea mea, si-a permis sa blocheze accesul
complet la  youtube si trilulilu.ro. Si-a luat numai mascari si a fost sunat
de sus sa scoata filtrul.
Io sunt baiat destept si blochez doar continutul video. Daca urla cineva, le
spun ca e din cauza benzii de internet care e prea putina, sau le dau alte
raspunsuri ... Vor crede pentru ca sunt toti niste mutuflani :)))
Pana la urma e un mic razboi personal cu acesti mutuflani.

Cu respect,
Mircea