Problema: foarte multi useri imi mananca banda cu youtube, trilulilu, etc, Intrucat nu pot sa pun site-urile acestea in blacklist (intrucat ar iesi revolutie), ma gandeam sa blochez doar fisierul cu continut video (swf, fli, flv, etc) de pe domeniile in cauza, acesta urmand sa fie inlocuit cu un alt

Nu stiu care este specificul companiei la/pentru care lucrezi dar, dupa caz, ai putea sa tii cont ca unele site-uri care tin un pic la design folosesc o tehnica numita sIFR cu care afiseaza titluri cu fontul ales de designer chiar daca acel font nu e instalat pe sistem, folosind... tadaaaaam... Flash.

Iti dau doar un exemplu de astfel de site: igvita.com . Este site tehnic, al unui sysadmin cu inclinatie puternica spre interactiunea cu Ruby on Rails, deci nu reviste de cucoane, youtube, trilulilu, samd.

In concluzie, poate ar fi mai eficient daca ai face lucrul pe care ti l-ai propus doar pentru flash-uri cu dimensiune de peste 30KB, spre exemplu, pentru a permite site-urilor care folosesc astfel de tehnici legitime sa functioneze in parametri optimi.

+2 cents.

[Legatura cu Linux e ca merge si pe Linux si ca filtrarea se face in Squid pe Linux. :)]
--
GRN
Eagles never flock together, you discover them one at a time.