From: [EMAIL PROTECTED] on behalf of catalin sandu
Sent: Sat 11/15/2008 7:11 PM
To: Romanian Linux Users Group
Subject: Re: [rlug] asterisk

Salut,

Spune-mi te rog ce iti arata la sip show registry

si

cam asa tre sa ai in extension_additional

[631]
username=631
type=friend
secret=631
record_out=Adhoc
record_in=Adhoc
qualify=no
port=5060
nat=never
[EMAIL PROTECTED]
host=dynamic
dtmfmode=rfc2833
context=voip0871recordSIP
canreinvite=no
callerid=631 <631>

si in extensions.conf

[voip0871recordSIP]   // care este contextul din care trebuie sa faca parte
fiecare extensie care vrei sa iti iasa pe trunk-ul respectiv
exten => _.,1,NoOp(SETVAR)
exten => _.,2,SetVar(CALLFILENAME=${EXTEN}-${TIMESTAMP})
exten => _.,3,NoOp(MONITOR)
exten => _.,4,Monitor(vox,${CALLFILENAME})
exten => _.,5,SetCallerID(1202769447)
exten => _.,6,Dial(SIP/VOIP/0${EXTEN:4})
exten => _.,7,Congestion
exten => _.,104,Congestion
exten => h,1,System(/usr/bin/soxmix -r 8000
/var/spool/asterisk/monitor/${CALLFILENAME}-in.vox -r 8000
/var/spool/asterisk/monitor/${CALLFILENAME}-out.vox /$
exten => h,2,System(rm -f /var/spool/asterisk/monitor/${CALLFILENAME}-in.vox
/var/spool/asterisk/monitor/${CALLFILENAME}-out.vox)
exten => h,3,Hangup
exten => h,4,NoOp(${CALLFILENAME})

Context-ul in creerea extensiilor e cheia..
Sa ma anunti daca a mers.
Contextul il aplici de pe interfata web ptr extensii si sa nu uiti sa dai
apply ... apoi sa verifici daca arata ca la mine :D