> Io nu pricep o chestie: de ce va scremeti voi cu traducerile alea
> cretine ? Lasati mai oameni buni software-ul sa fie in engleza asa cum
> s-a nascut el prima oara, nu-l mai schiloditi in tzashpe limbi.

  Ba da, trebuie sa existe si traduceri, cel putin pt. aplicatiile de
DESKTOP. Am pus la un nene de peste 70 de ani un linux, daca nu ar fi
avut meniuri in limba romana, ma punea sa-l dau jos. Asa cu meniuri in
limba romana se descurca f. bine, si omul e multumit. Copilul meu, care
este prescolor, nu stie engleza(clasa a III-a) ...ce fac, astept pana
invata engleza, si dupa aia ii pun linux? Poate nu sunt foarte reusite
aceste traduceri, dar pt. persoane care nu stiu o boaba de engleza, e
super OK. Mie mi se pare cel putin exagerata reactia ta. Ce ti se pare
tie "cretin", este foarte util altora.

Cu stima - un alt CRETIN.

--
English Version:

believed to be clean.

Versiunea Romana:

Mesajul a fost scanat de MailScanner si este
considerat a fi neinfectat.