Vrei ceva de genul la montezi ftp-ul ca "partitie" (sub lufs, sau fuse,
depinde cu ce vine distributia, sau cat timp liber ai), si sa rulezi
clientu' de svn (ca si cum ai fi pe)  local ? Daca ai noroc, si ai ssh,
poate montarea peste ssh e mai indicata (oricum staleaza mai rar decat
ftp-ul).

Pana acu eu n-a trebuit sa fac mai mult de :
#sudo apt-get install sshfs
#sshfs usern...@computera:/la/ei /la/mine

(FUSE, ubuntu, evident)

Dragos