On Sat, 2010-01-23 at 20:09 +0200, otzy_007 wrote:
> Nu am cum sa pun svn pe server. Nu am VPS, e doar un amarat de shared
> hosting.
>
> Imi cer scuze pentru ca nu am formulat cum trebuie intrebarea. E primul meu
> post aici.
> Vreau sa fac backup de la un website destul de maricel prin ftp pe pc-ul
> personal. Doar ca as vrea sa imi compare fisierele deja existente pe pc, cu
> cele de pe server si sa imi descarce doar ce difera intre pc si server.

Daca vrei doar actualizarea continutul, fara suport de versionare (adica
nu te intereseaza fiecare pas de actualizare), nu cred ca ai nevoie de
un version control system. Ai nevoie de rsync, care, din pacate, nu
merge peste FTP (sau nu stiu eu cum).

Solutiile posibile sunt (daca am inteles corect problema):
* fullsync[1]
* csync[2]
* un combo de curlftpfs[3] si rsync[4] sau unison[5]

Razvan

[1] http://fullsync.sourceforge.net/
[2] http://www.csync.org/
[3] http://curlftpfs.sourceforge.net/