2010/1/23 otzy_007 <otzy...@gmail.com>:
> Am incercat cu curlftpfs si imi mai prapadeste pe drum unele fisiere. Am
> incercat sa dau si un svn co unde am montat ftpul si nu vrea *
> *

> *svn: Can't open file 'svn/.svn/lock': No such file or directory      *
>>
> Imi spune ca nu poate deschite chiar daca exista fisierul si nu ma lasa nici
> sa schimb permisiunile.
> Deocamdata copiez cu Filezilla si mi-am facut un repository subversion
> local, pentru ca vreau sa tin istoricul modificarilor paginilor. Am sa
> incerc si lftp si celelalte aplicatii de care mi-ati spus. Pana la urma am
> [...]

Eu unul sunt ceva mai prost si tot n-am inteles unde e legatura dintre
svn si ftp. Fisierele alea sunt un checkout de svn? Daca da, mai faci
un checkout din alta parte si gata. N-o sa te scoti sa copiezi
consistent un wc de svn via ftp pentru ca sunt niste lockfiles la care
conteaza mtime pe care n-o sa-l iei corect.

Dar daca e vorba de biti tinuti deja sub version control, abordarea cu
ftp sau rsync e profund gresita, imho.

Un repository de svn se backupeaza cu svndump si alte scule dedicate,
vezi http://svnbook.red-bean.com/en/1.5/svn.reposadmin.maint.html de
exemplu.

--
Petre "oi fi ghicit, n-oi fi ghicit..." Ratiu