> Mircea Popescu wrote:
> >
> > sigur am ext3
>
> in cazul asta incearca:
> dumpe2fs /dev/md2 | grep -i superblock
> si apoi:
> e2fsck -b x /dev/md2
>
> r...@sysresccd /root % dumpe2fs /dev/md2 | grep -i superblock
dumpe2fs 1.41.3 (12-Oct-2008)
dumpe2fs: Bad magic number in super-block while trying to open /dev/md2
Couldn't find valid filesystem superblock.

DAR!!!!

in urma unui  mdadm --build /dev/md1 --level=1 --raid-devices=2 /dev/sda1
missing

am reusit sa montez device-ul si sa vad toate fisierele de pe MD1 ... le-am
facut imagine, etc ... deci asta e salvata.

Problema subzista pentru MD2 si MD3 si nu stiu cum sa continui toata treaba