2010/2/4 Dragos Chiriac <dra...@secured.ro>:

> Nu era vb de tine :). Io sunt cel vizat. Lasa s-o incasez io, daca merit
> :). Inveti mai multe din belele decat din "succesuri".

Lasa ca nu s-a simtit nici el cu musca pe caciula degeaba, era un soi
de "multishot". In ultima vreme apar prea des jumatati de mailuri
compuse asa in graba pe aici pe lista si stiu ca nu-s ultimul mohican
pe care il enerveaza prea des raspunsurile mai mult decat intrebarile,
sper ca facand scandal sa-i incurajez si pe altii sa deschida gura mai
des.

E adevarat ca inteleptii tac mult mai mult decat vorbesc dar daca tac
prea mult nu mai sunt bagati in seama. Si toata lumea pierde.

Nu ma intelegeti gresit, nu-mi fac campanie personala, eu sunt doar
degetul care arata luna, nu ma consider nici eu decat pe la genunchiul
broastei, dar tin prea mult la comunitatea asta sa ma uit de pe
margine cum se degradeaza.

--
Petre "newbie with 10 year RLUG experience" Ratiu