Florin Popovici wrote:

> AFAIK, da.
>
> Orice array raid software are superblock. Discutia este "unde anume
> tinem superblock-ul".
> Versiunile 0.90 (default) si 1 il pun la sfarsitul blockdevice-ului,
> 1.1 la inceput, 1.2 la 4K de inceput (traducere aproximativa din man
> mdadm, optiunea -e).

Dap, in distributiile noi. Raidtools V2, asta de o folosm noi, a aparut
dupa ce a aparut 2.4. Sunt destule sisteme legacy, care au raidtools V1,
care habar n-avea de persistent superblocks. Chestia cu build e ca sa le
suporte si p-alea. Mai sunt unii care adauga raid-uri dupa manuale vechi
de cand lumea, si baga d-astea cu array build, si configuratie statica
(/etc/raidtab anyone ?). Nu sunt asa de rarisime cum ar trebui :(.
Indieni anyone ?

Yup, auch, N-am citit niciodata de 1.1 si 1.2. That hurts, I stand
corrected :). Auch. Auch. Auch.

Cum afli ce versiune ai ? Ca la examine si query nu vad nimic relevant ?

Dragos