Quoting Radu Zoran <radu.zo...@r2dev.ro>:

Pe 06.02.2010 16:09, Mircea Popescu a scris:
A mai lucrat cineva cu vreunele dintre aceste solutii sau poate cu altele si
imi poate recomanda ceva?

Eu am folosit backuppc acum vreo 4-5 ani si am fost destul de multumit
de el. Il adaptasem un pic, ii bagasem si ceva facilitati de cautare  si
interfata in romana (care nu stiu daca a ajuns in distributia finala).
Stie sa trimita mail, si are (si) o interfata www suficient de simpla si
pt. utilizatori non-tehnici. Mi-a mai placut ca stia sa faca singur
backup de pe un calculator in momentul in care il detecta in retea (util
pt. laptop-uri). Minusuri, din punctul meu de vedere, avea pe la
cautarea de fisiere si la exportul de arhive (functionale, dar cu cateva
mici probleme, aici a trebuit sa-l coafez eu putin). FWIW, e scris in
perl si tine datele intr-o structura specifica (compresia mi se pare ca
e optionala, dar si fara ea nu e trivial sa recuperezi fisiere 'de mana'
daca moare daemon-ul, din cate imi aduc aminte)

Da, confirm si eu, ca backuppc e o scula f. faina, si m-a scos dintr-un kk mare de tot acu un an. Il am in lucru cam de 3 ani. Face back-up la win/linux, prin cifs, rsync(complet/incremental), la un anume fisier la care ai mai multe backup-ri din urma, iti arata si versiuni(ai 7 backup-ri si iti arata ca de fapt sunt numai 2 versiuni diferite), foarte eficient la spatiu de stocare(face hardlink-ri daca ai acelasi fisier in mai multe backup-ri), poate sa faca si CD-ri/DVD-ri cu/fara paritate(via par2). Poti restaura ceva exact in sursa respectiva, local, arhivat(zip/tgz). Tot in thread-ul asta zicea careva si de consitenta datelor - asa ca poate te gandesti si la snapshot pe LVM. Am cateva masini la care fac snapshot via LVM si apoi backup prin backuppc/rsync cu limitare de banda in rsync, ca sa nu omor resursele.

English Version:

believed to be clean.

Versiunea Romana:

Mesajul a fost scanat de MailScanner si este
considerat a fi neinfectat.