On 07/01/2010 01:12 PM, Nicu Buculei wrote:

> Eu sint oarecum impartit, pe de o parte m-a speriat si dezgustat ce
> am citit ca urmeaza sa se intimple cu interfata iar pe de alta parte
> o sa putem folosi YouTube fara Flash si in altceva decit Epiphany.

Interfața seamănă tare de tot cu cea de la Chrome... :)

Ceea ce mă seacă pe mine la FF este developementul extrem de lent.
Birocrația (dacă există așa ceva în developement-ul OSS) e mult prea
mare ca să se miște după cum se duce web-ul. Mă bate gândul destul de
serios să mă mut pe Chrome doar că browserul de la Google mai are mult
de umblat ca să-l ajungă pe cel de la Mozilla (search plugins and
stuff). În plus, ultimele acrobații ale lui Google cu Android-ul (retras
aplicații de pe telefoane pen'că vor și pot) sună prea tare a Apple și MS.

Mai am încă un motiv să rămân la FF... wallpaper-uri faine rău. Ceea ce
Chrome n-are :)
http://iart.linuxers.org/firefox-wallpapers
http://iart.linuxers.org/wallpaper-1920-x-1200/firefox-nebula

Flower