2010/7/1  <n...@li.nux.ro>:
> On 01/Jul/2010 14:33 Flower <flowe...@golia.ro> wrote ..
>>

> https://wiki.mozilla.org/Firefox/Projects/3.7_and_4.0_Theme_and_UI_Revamp/Direction_and_Feedback
>
> Mda, dadusi si eu peste asta in cele din urma. Merci.
> Schimbarile sunt interesante; din lista aia cel mai mult cred ca ma
> enerveaza ascunderea menubar. Sunt obligat la munca sa folosesc win7 si
> traznaia asta e tare enervanta.

Pe mine chestia cu "glass peste tot" ma calca pe nervi, mi s-ar parea
normal la cap sa foloseasca elementele de interfata oferite de window
manager, cat sa semene intre ele aplicatiile. Asta ca sa nu mai
vorbesc de teme de WM.

Speram ca am scapat de curentul de acum cativa ani al aplicatiilor cu
design "original".
--
Petre.