On 07/01/2010 02:08 PM, n...@li.nux.ro wrote:

> Ah, lol. Stiam de webm/vp8, am urmarit cu mult interes evolutia si toata
> mizeria asta cu html5 video. Ma gandeam ca exista vreo solutie mai
> radicala; din cate stiu clipurile nu vor putea fi vazute in webm daca

Pai asta e solutia radicala, jos cu h.264, sus cu HTML5

> contin reclame (sa inteleg ca numa prin flash pot face overlay-ul ala cu
> ads). Oricum ar fi, e un mare pas inainte.

For migra tot continutul sa fie disponibil in WebM.

> Legat de temerile tale ca FF seamana tot mai mult cu chrome, nu mi-as
> facea griji, cred ca e normal sa adopte caracteristici care sunt mai
> bune din punct de vedere ergonomic de la alte browsere.

Dar sa nu le adopte pe alea care strica consistenta desktopului meu si
incalca HiG (humain interface guidelines -
http://library.gnome.org/devel/hig-book/stable/). Serios, nu vreau sa
imi pun in Linux o aplicatie care arata ca si cum e conceputa pentru
Windows.