> Tinand cont de faptul ca ma simt nebagata in seama intr-o frumoasa zi
> de vineri 13, repet si pentru cei din spatele clasei, care n-au auzit
> prima oara: BSD!
>

> Pai ce pana mea, va aberati cu vindoaze pe lista principala si io stau
> cu sugestii de bun-simt pe offtopic? Hah!

blondo! bdsm ce are?

ontopic: cred ca orice distributie existenta (i386) ar putea face fata cu
brio la un sistem vechi.
Daca necesitatile sunt peste mediul text si se vrea grafic, probabil un
xfce sau altceva lightweight.

Mi se pare foarte aiurea intrebarea, toti vor arunca in fata distributia
preferata care evident ruleaza si pe o conserva din 2001 pentru ca poate,
si oricum nu ar pune altceva decit distributia preferata.

Inca mai exista un sistem facut acum n ani de ruleaza Floppix pe 2
dischete, asa ca.. eu iti recomand orice distributie care inca se mai
compuleaza pentru hw-ul tau.