2010/12/29 Ovidiu Constantin <ovi...@mybox.ro>:

> În concluzie, rc.local nu un hack ordinar, ci e integrat așa cum ar
> trebui în sistemul de init, iar scopul lui este precizat foarte clar.

Si cu apendicele te nasti si e foarte clar unde e amplasat, nu
inseamna ca e si util.

> Eu mi-am pus în el niște "lxc-start"-uri, pe o distribuție pe care,
> deși există suport în kernel și pachet lxc, nu are și un script de
> init. Și nu, nu vreau să-mi fac eu unul.

Ok, deci e o improvizatie pana se repara bugul distributiei cu
pricina. Pana atunci nu poti reporni consistent serviciile alea fara
fie sa simulezi tu manual ce face scriptul de init: stop, check,
start, fie sa dai reboot (ceea ce pe sisteme embedded nu e chiar asa
strigator la cer).

So, pana acum avem:
- asa s-a mostenit de la stramosi si e acolo;
- un loc unde poti pune ceva de lene pana te hotarasti daca trebuie sa
fie init script sau cron job
- first boot configuration

Mai e ceva?

--