> Stie cineva exemple legitime de utilizare a rc.local pe o masina Linux
> cu SysV-style init?
> chrootate din installer), dar sincer nu-mi pot imagina scenarii de zi
> cu zi in care sa trebuiasca folosit.

Pe sistemul meu există /etc/init.d/rc.local, care e pornit ultimul în
fiecare runlevel (există câte un S99rc.local). Script-ul are
parametrii uzuali de start/stop, iar la start execută /etc/rc.local,
care zice așa:

# This script is executed at the end of each multiuser runlevel.

În concluzie, rc.local nu un hack ordinar, ci e integrat așa cum ar
trebui în sistemul de init, iar scopul lui este precizat foarte clar.

Eu mi-am pus în el niște "lxc-start"-uri, pe o distribuție pe care,
deși există suport în kernel și pachet lxc, nu are și un script de
init. Și nu, nu vreau să-mi fac eu unul.

--
Ovidiu Constantin <ovi...@mybox.ro>
http://blog.mybox.ro/  *  http://twitter.com/ovidiusoft