2010/12/29 Manuel "lonely wolf" Wolfshant <wo...@prolinux.ro>:

> presupunind ca e cum spui tu, de ce  adaugarea in rc.local e mai simpla
> decit editarea lui rc.d/init.d/wpa-supplicant si schimbarea prioritatii ?

Nu stiu daca e asa de important cat de simplu sau complicat e, mai
degraba conteaza sa fac un lucru fara sa ma ating de scripturile
producatorului, care pot fi modificate la un update de pachet fara
voia mea. Am vazut situatii in care fisiere editate de mine erau
ulterior suprascrise in loc ca noul fisier sa fie salvat ca .rpmnew
sau mai stiu eu. Presupunand ca ai mai multe pachete care au scripturi
scrise cu picioarele, deja povestea se complica pentru un numar mai
mare de sisteme. Mai adauga si mai multi sysadmini lucrand pe aceleasi
sisteme si facand modificari nedocumentate prin scripturile de
initializare si uite cum deja se complica si mai tare povestea. Asa,
cu rc.local ai modificarile necesare la start-up intr-un singur loc.
O fi, n-o fi urata folosirea lui rc.local, dar e utila cata vreme
nu-ti faci un obicei din ea. Cam ca si masturbarea.

--
Adi Pircalabu