1. care este distanta maxima fata de server ? webcam-urile te cam limiteaza
2. non-cheap poti sa iei niste camere IP care iti dau direct jpeg (cca 300ron x
buc - Camera IP Edimax Dual mode IC-3010 )
3. la un moment dat sigur o sa vrei sa ai o arhiva a imaginilor asa ca ia si
asta in vedere, daca nu faci ceva pt supraveghere o sa iti fie suficient 1fps
si toate puse intr-un avi pentru arhivare eventual