Fara suparare insa un DVR de 4 camere te ajunge undeva de 400 ron . Are web
server si totodata PTZ controler. Unele au controlul prin ptz in interfata
web. Zoneminder merge destul de ok . Testat pe camere web si capturi cu
placi PICO 2000. Dar te cam limitezi la cei 5 metri ai cablului usb . Mai
sunt cabluri cu repetoare de USB dar iarasi e ca scarpinatul cu piciorul
stang dupa urechea dreapta.

Cel mai ok sunt dispozitivele dedicate . Consum mic , fiabilitate ridicata ,
lipsa necesitatii de intretinere soft sau hard ....

Montez asemenea dispozitive si crede-ma ca prefer DVR standalone in locul
PC-ului pe post de DVR.

Cheers