Ai reusit cumva sa scoti imagini jpg cu canalele in timp 'real' ???
Sa afisez pe un intranet niste poze cu camerele fara sa mai fie necesar sa
folosesc aplicatia de windoze necesara pentru DVR'urile de care zici, activeX
sux.
Am incercat sa ma conectez telnet la DVR'uri dar nu am reusit so far.
Sniffing-ul nu mi-a dat nimic de inteles referitor la protocol or smth.