> Cum au obtinut ei datele, nu stiu.
> Ce am observat eu e ca un XP Professional booteaza semnificativ mai
> repede rulind ca domU in o masina vrituala Xen avind Centos 5 ca host OS
> decit atunci cind era instalat direct pe "bare metal" pe acelasi calculator.
butarea ca butare, ca aia o faci o data la inceput si dupa aia doar cand
rebootezi (ce-i drept, e nevoie cam des, dar hai sa nu facem flama)
dupa aia cum se misca ? ca pe toate virtualizarile de la vmware mergea
muuuuuuult mai greu (se mai misca rezonabil doar daca dezactivam toate
cache-urile posibile, ceea ce pentru testlab mergea, dar pentru un
sistem personal, ca productie si xp e cam oxymoron, nu prea, ca se
puteau pierde date)

Alex