> VMware iti freaca discul la greu, intrucat tine o copie pe disc a
> memoriei VM-ului. Deci daca ai multe modificari in memorie (deci
> masina folosita) normal c-o sa mearga greu intrucat astepti dupa disc.

Din observatiile proprii se pare ca ESX(i) nu (prea mai) face asta.
Deci daca vrei sa compari cu ceva vmware probabil ar trebui sa compari
cu hypervisorii din zona ESX*. Aditional, ESX* sint ceva mai
configurabile si poti sa mai scapi de anumite comportamente nedorite.

Am pus ESXi cu storage in  iscsi, asa ca e usor de vazut daca freaca sau
nu storageul.