On 01/25/2011 11:27 AM, Andrei Pascal wrote:

> VMware iti freaca discul la greu, intrucat tine o copie pe disc a
> memoriei VM-ului. Deci daca ai multe modificari in memorie (deci
> masina folosita) normal c-o sa mearga greu intrucat astepti dupa disc.

vmware for linux face asta si e dezastru cu litere mari pt performanta

Singura minareala care o stiu presupune sa-ti dublezi consumul de ram
(ram is cheap these days) obligindu-l sa-ti faca copia aia tot in
ram(disk), da' brusc si dintr-o data merg masinile ca unse

Pui in /etc/vmware/config

tmpDirectory = "/dev/shm"
# asta nu sint sigur ca e necesar
mainMem.Backing = "unnamed"

(sau alta locatie care e ramdisk)

Mai poti sa dai disable la auto trimming pentru inca un pic de performanta

MemTrimRate = "0"
MemAllowAutoScaleDown = "FALSE"

--
Dan Borlovan