În data de 19.04.13 la 12:18, Mihai Badici a scris:
> /x-window.
> sa intru

Măi, tu citești ce ți se scrie aici? Sau te-am amețit cu prea multe
răspunsuri? Renunță la Red Hat 5.2, nu o să o scoți la capăt cu plăcile
alea de rețea. Pune o distribuție mai recentă (de exemplu Debian
stable) și NU INSTALA X pentru că ai prea puțină memorie pentru toate
cele ce vrei să le faci pe acea janghină de calculator. Va trebui să
configurezi totul din modul text, dacă ții neapărat să faci din
rahat bici.

HTH