On 04/22/2013 05:36 PM, Maestrul Eoda wrote:
> Candva am instalat Red Hat 6.1 (mai nou cu vreun an decat 5.2) si din gnome
> am reusit sa setez placa de retea realtek. Cat de multe s-au schimbat
> intr-un an? Nu e mai bine sa fac update la kernel sa fie aceeasi versiune
> ca la 6.1?
> Dar cum fac update la kernel asta e intrebarea caci o voi face ptru prima
> oara :)
pune si tu o distributie din secolul asta. puppy linux spre pilda sau
chiar un centos 5 instalat minimal. iar pt configurarea retelei chiar nu
ai nevoie sa maresti de 3 ori numarul de pachete instalate punind un
server X si un desktop manager. absolut totul se face din 2 fisiere
text, documentate la
https://access.redhat.com/site/documentation//en-US/Red_Hat_Enterprise_Linux/5/html/Deployment_Guide/pt-network-related-config.html

( sau alternativ, in /usr/share/doc/initscripts-*/sysconfig.txt). sau
hai sa zicem 3 fisiere daca punem la socoteala sysctl.conf