2013/4/19 Mihai Badici <mi...@badici.ro>

> Pe vremurile alea cam trebuia sa editezi manual xorg.conf ca sa se
> potriveasca
> cu placa video: rezolutie, driver etc.

cea mai mare problema era cu monitorul -- trebuia sa-i pui sync/refresh
corect in
XFree86.conf (EDID-ul chiar cind era 'suportat', nu mergea in 88% din
cazuri),
altfel nu gasea nici un mod video potrivit si te baga intr-o rezolutie de
400x200
sau asa ceva in care gnome NU cred ca putea sa  mearga.

exact cum a patit O.P. -ul, dupa cum se vede in poza.

procedura pe care am facut-o de nenumarate ori era: pus sync/refresh corect
in
XFree86.conf, pornit Xserverul, rulat xvidtune, trecut prin toate
rezolutiile,
reglat din slidere, pus xvidtune sa printeze modurile, copy/paste modurile
alese
in XFree86.conf, facut o rugaciune, restartat Xserver-ul.