On Mon, 9 Sep 2013, mailing lists wrote:

> ma intriga cel mai tare urmatoarele aspecte dupa schimbare:
> - a scazut semnificativ (la jumatate) i/o wait time pe fiecare din cele 4

        pai pune in cron o chestie de genul:

while /bin/true; do dd if=/dev/zero of=whatever bs=MultiM
count=CitSaNuRamiiFaraSpatiu; done

        ...ca sa readuci i/o wait-ul la valori mai mari.

> discuri (doua sunt mdraid1 os/data, doua zfs backup)
> - a inceput sa faca swapping

        Asa, si? face swapping de sar discurile din carcasa? ca inteleg ca
i/o wait-ul a scazut.

> - a crescut memoria alocata (daca vad eu bine culorile pe grafic)

        Poti imprima graficul si sa-l minjesti cu ceva neplacut. Uita-te
la cit ram e utilizat, ignora cached si buffered care sint sigur ca apar
ca memorie "utilizata" pe acel grafic.

> unde as putea sa incep sapaturile mai intai, ca sa nu ma pierd in mii de
> linii de diff intre doua backupuri?

        In faca blocului, linga tabloul electric.

--
Let's cut tha crap, ok? Ce spun eu aici ma reprezinta doar pe mine, si-mi
rezerv dreptul sa ning asupra oricarei companii pe care credeti voi c-as