2013/9/13 Tarhon-Onu Victor <lsmi...@gmail.com>

> ce a
>
>         E greu de spus ce s-a intimplat fara o analiza mai completa, insa
> banuiesc ca o aplicatie a facut cache la ceva date (gen, un mysql care a
> facut ceva query caching, sau ceva asemanator), a ocupat ceva mai mult ram
> dar a redus partea de i/o.

as inclina mai degraba pe kernel decat pe aplicatie, dar sa ma pici cu
ceara daca-mi aduc aminte ce. nu am db utilizat intens pe masina
respectiva, doar cyrus, postfix, zfs. e un postgres care nu face nimic in
afara de backend pentru  roundcube. sunt 6 useri cu totii.

>         De fapt pozele la care ne-am uitat ne arata o optimizare a
> reurselor, nu o problema care trebuie corectata.

asta am si intentionat probabil la vremea respectiva :)

eh, asta e. o sa ma uit intre cele doua backupuri sa vad ce difera.