On 15-Oct-13 21:00 PM, Alex 'CAVE' Cernat wrote:
> problema mea filosofica este ca un sethandler pentru php pus intr-un
> filematch de genul celui enuntat de tine mai sus apeleaza handlerul si
> pentru php-uri inexistente, ceea ce mi se pare aiurea, ca trece prin
> fastcgi doar ca sa-l scuipe la randul sau; iar configuratia pare curata,
> fara dude

Ți-am explicat de ce face asta.
SetHandler este scris "generic", nu pentru php.

> cum sunt prea ametit, sunt 2 variante:
> - apasul e ametit, si asa ceva nu ar trebui sa se intample ... mai sapam

Nu, works as expected din motivele expuse anterior.

> - doi: comportamentul e normal, files nu inseamna neaparat fisier existent
> asa cum stiam eu, ci pur si simplu e de fapt un regexp in location (uri);
> in cazul asta cum s-ar scrie corect un addtype blaphp php astfel incat
> gigi.php.aiurea sa nu fie executat ?

În primul rând adaugi addhandler în <filesmatch> ca să nu mai execute
gigi.php.aiurea. Pentru fișier.care.nu.există.php fie faci un handler
care verifică mai întâi dacă fișierul există și dacă da pasează mai
departe la handlerul php :) Sau după cum mi-a zis mie googu (ca se pare
că și alții au vrut și alții să afle dacă fișierul există sau nu)
folosești "RewriteEngine"

http://stackoverflow.com/questions/2907592/how-to-check-if-file-exists-in-apache

Totuși impresia mea este că problema este de fapt alta iar tu încerci să
o rezolvi cumva cu chestia asta...

Dumitru "You're trying to do X, and you thought of solution Y. So you're
asking about solution Y, without even mentioning X. The problem is,
there might be a better solution, but we can't know that unless you
describe what X is."