2013/10/15 Alex 'CAVE' Cernat <c...@cernat.ro>

> nu, chiar asta era problema, doar ca ma asteptam ca asa cum la un path de
> genul
> path/to/gigi.php/cu/de/toate (parca mergea si fara php, si atunci cauta
> index.php in ultimul director din path existent) apasul stie sa imparta in
> script_filename si path_info, si sa le trimita mai departe php-ului -
> personal mi se pare o ciorba maxima, e mult mai elegant cu niste
> rewrite-uri scrise cum trebuie ...

Problema e ca handlerul il alege in functie de request, i se falfaie la
momentul ala daca e sau nu ceva pe disc, e treaba handlerului asta.

In cazul tau poti pune directiva aia de SetHandler sa faca match doar pe ce
se termina in php$ (ceea ce btw, pachetele de mod_php cel putin de pe
debian fac binemersi).

--
Petre "ce naspa e bmw-ul, daca nu tii de volan intra in sant".