2013/11/15 Iulian Murgulet <gul...@casbv.ro>

> î?i
>
> ... on-demand

Căt de des? Cum te asiguri că l-ai rulat FIX înainte să apară orice
posibilă corupție? Dacă datele s-au corupt înainte să rulezi scrub-ul?

>    Ba da este. ZFS nu are "RAID-5 write hole"!
>
> Ok, fie cum zici tu.

> ... iar restul e poveste ?

Vezi mai sus...

> ... nu ma intereseaza. Merge in productie si la mine si la alte case mai
> mari.

Mă bucur doar că nu stau  în Brașov, pe partea relației mele cu statul
mult-iubit. Și sper că datele despre mine nu sunt ținute pe acele mașini,
că n-o să am nici o plăcere în a alerga pentru a le reface când acel ZFS o
va lua prin copaci.