2014/1/22 Alex 'CAVE' Cernat <c...@cernat.ro>

> iar intrebarea (prima) strict la care te referi tu (cea initiala), era
> daca pot cumva 'gen .htaccess sa zicem' sa controlez cumva optiunile de
> rsync fara a face modificari in fisierul principal de configurare

Tot n-ai zis ce problema ai _de fapt_. Cine trebuie sa puna date unde si ce
restrictii are? Pana acum vad doar ca te-ai decis sa folosesti rsync (si
doar rsync) pentru rezolvarea acestei probleme si acum esti frustrat ca nu
pare sa-ti rezolve complet problema.

Eu unul am rezolvat o problema cam tot din zona asta cu ssh si forced
commands (nu intru in detalii, ca nu e neaparat ce ai tu nevoie). Also,
diversele distributii care au push mirrors folosesc mecanismul descris la
http://www.debian.org/mirror/push_server .

Acum sunt convins ca la fel ca in cazul colistasului de acum vreo saptamana
suntem noi insensibili si idioti si ne bagam in seama numai sa-ti pierdem
tie vremea, ca cumva nu ti se aplica tie asta, da' please explain.

--
P. "unde se fac cursuri de citit gandurile, ca m-am saturat sa fiu
insensibil"