1. poti sa dai un check de raid  sa vezi ce zice si ala
2. eu am avut rezultate bune cu http://hdrecover.sourceforge.net/ si dupa
un check de raid sau  fail si  readd (daca a fost nevoie sa scrii pe disk).
3. mai e si varianta simpla sa le scoti pe rand din raid si sa le scrii cu
zero dupa care  sa le adaugi iar in raid  (normal trebuie sa astepti sa se
refaca raid-ul dupa fiecare disk)

in caz 2 si 3 daca chiar  e un bad acolo ar trebui sa ajunga la
Reallocated_Sector

indiferent ce faci sa ai backup !!!